هدف از جذب پلیس افتخاری ثبات امنیت با مشارکت مردم است
نوشته شده توسط : admin

 

فرمانده تیپ دوم یگان های ویژه ناجا رويکرد یگان ویژه را رويکرد جامعه محوري عنوان کرد و گفت: پليس افتخاري که اعضاي آن به صورت افتخاري با یگان های ویژه در سراسر کشور همکاري و فعاليت دارند برگرفته از رويکرد جامعه محوري این مجموعه است.

وی تصریح کرد: سیاست های یگان ویژه در برقراری نظم و امنیت و مقابله با نا آرامی ها بهره گیری از ظرفیت‌های جامعه در پیشگیری از بروز ناملایمات است.

سردار طراقیه با اشاره به برگزاری دوره های مختلف دروس تخصصی و عمومی یگان ویژه به منظور ارتقای توان پلیس افتخاری گفت: نفرات جذب شده پس از کسب تایید رده های مربوطه، مراحل و آموزش های عمومی و تخصصی رسته یگان ویژه را سپری می کنند تا از لحاظ عملیاتی و ارتقای توان جسمانی در آمادگی خوبی باشند که برگزاری کلاس های تئوری و عملی رشته تیر اندازی نیز برای این افراد در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: طی سال های گذشته و در جریان اجرای ماموریت مردم یاری، پیاده روی اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، حضور شبانه روزی پلیس های افتخاری برادران و خواهران در گیت های کنترلی بسیار حائز اهمیت و تاثیرگذار بود که امیدواریم در ماموریت سال جاری اربعین حسینی (ع) نیز از این ظرفیت و پتانسیل بهره ببریم.

منبع:police.




:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: